Ben Ashaari : Bloglist Februari 2012

Assalamualaikum dan Hai korang..



hai.. saya Aimi Nadia. kalau tak kenal saya, tu la name saya :) kan abang ben ade suruh kita bagitau.. aaaaapa kelebihan blog ni kaan? okay la.. blog ni sebenarnye tiada apa2 kelebihan pon cik abang.. cik adik.. cuma tak tau la. ramai pula yang blogwalking ke sini.. terima kaseh banyak-banyak ye kawan.. :) mungkin disebabkan Tutorial yg aimi dah buat untuk Umum and dalam kata lain, Korang ;D Hope korang faham apa yg aimi ajar. okayy? :)

kelebihan yang lain pula, mungkin sebab tertarik dengan entry yang aimi dah berperah otak nak taip. haha. boleh kata macam tu la.. HAHA :) kalau korang nak baca entry yg best2, tengok dekat sidebar blog aimi ada link list . itu lah popular post kat blog aimi ni :)

kelebihan yang lain? nak lagi? laa.. okay la.. dengan rajinnya, aimi bagitau ye? dahla ya? hehe. blog aimi ni tidak ada apa2 istimewanya la comel, handsome.. hihi :)

aimi rasa blog korang lagi terlebih-lebih kelebihannye kan? haah. dah agak pun.. blog korang lagi awesome dari blog aimi ni.. :) nnti aimi letak korang kat bloglist okay :)

bye cutest and hansomest(ade ke ayat tu?) hhihi :) Wasalamm.. :)
thanks for readings!

5 comments:

  1. “ANDA BERMINAT UTK MENUKAR LINK BERSAMA SAYA ? “
    http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com/2012/01/ben-ashaari-bloglist-feb-2012.html

    ReplyDelete
  2. YA . SAYA BERMINAT DENGAN TAWARAN ANDA


    syieda folo dan letakkan blog ni dalam list syieda ye?tqvm... =.=

    ReplyDelete
  3. Hi... Emma dah letak dlm blog list... tq.. =)

    ReplyDelete
  4. ANDA BERMINAT UTK MENUKAR LINK BERSAMA SAYA ?

    follow saya juga ye...saya sudah follow anda...

    tq

    ReplyDelete
  5. ANDA BERMINAT UNTUK MENUKAR LINK BERSAMA SAYA?

    http://zamani84.blogspot.com/2012/01/ben-ashaari-bloglist-feb-2012.html

    ReplyDelete

hey2! comment here....