Aku minat Fotografi !

Assalamualaikum semuaa...



Korang minat Fotografi? tak minat? Ya Allah..! mesti jimat duit Parents korang kaaan? tak payah beli DSLR untuk korang.. haha.. main-main je la kawann.. jangan marahh.. hihi.. tolong laahh! aimi minat gila Bidang Fotografi.. dah terlebih minat dah ni... aimi selalunya, emm.. tak selalu laa.. aimi guna dslr kawan aimi.. nasib baik dia ade kamera.. haha.. cantik betul dslr tu.. aduh...

Alhamdulillah, sekarang aimi dah belajar cara2 nak bukak lens, guna dslr, ahhaha.. cuma belum beli lagi.. tapi, takpe laa... aimi ni sebenanye nak kumpul duit dulu.. baru beli... :D

Kalau korang tengok gambar kat atas tu, ade kena mengena  dengan fotografi ke? mesti la ada.. adoii korang ni.. dah tu, dia tangkap gambar guna apa? takkan guna kertas pulak kan? dah sah-sah guna kamera.. :D maklumlahh.. aimi ni masih hijau lagi dalam bidang fotografi ni... entah hijau ke kuning? haaha.. :D

//jadi, korang minat fotografi? dah dua kali aimi tanya ni, haha. jawaaab jawaaab.. hehe. tak kisah la minat ke tidak, asalkan jangan tangkap gambar yang tak berapa elok ye? faham ape tu? haaa. nasib baik faham. aimi malas nak terangkan lebih lebih lagi.. haha. yang lain tu, korang Search kat Google. semalam kan aimi ada cite pasal google. haa.. tau la korang macam mana. haha. Kawan kakak aimi pon ada dslr gak. cuma malu nak cakap 'nak pinjam boleh?' haha. sengan kott.. haha.. :D Wasalamm...
thanks for readings!

No comments:

Post a Comment

hey2! comment here....