Sakit Perut!!~

Annyeonghaseyo..

nak tau takk, tadi kat skolah, yaya minum air soya kat kantin, lepas tu, mase minum air tu, yaya rasa macam nak muntah pulak!~ entahlah kenapa. ish3~~ bila dah habis rehat, ade pelajarah KH(ERT) tau.. yaya sakit perut gila2. dah macam orang gila tau tak? ouh.. korang tak tau. kite kan tak same skolah..hehe. dah dah! tukar topik pulak ehh! huhu! sakit perut lama pulak tuh! ape la.. , terus tak bermaya dah badan nih!(ceyhh..dah macam rambut pulak!heeh) sampai malas lah nak buat keje.. tapi, takpe.. sekarang yaya dah okea.. jadi, tak payah risau.. semua akan berjalan macam manusia.. bukan macam haiwan lagi.. ehh!! ape yg aku mengarut nih! sengal! hahaa! dah la.. nak bla dulu tauu.. tataa.. Muaaxhh!

thanks for readings!

No comments:

Post a Comment

hey2! comment here....