BYE BYE ! KAWANN..

Annyeonghaseyo.. nak gune name AIMI la hari ni :P

tadi mase aimi tengah diri kat kantin, tetibe je Putri datang. tengok air mata dia mengalir je.. igtkan dia rindu kat kiteorg pasal da lame tak cakap2 ngn kiteorg.. rupenye dia NAK PINDAH SKOLAHHH!  OMB!!!
budak yang nak pindah skolah tu ialahh.. :(



comelkan dia? :) huhu..
ofkos laaa... kawan-kawan dia pon comel.. hihii..
tapi nanti rindu la kat dia..  ye la kannn... kadang2 bile dia datang je kat kiteorg, dia gelak! hahaa! 
hari tu kite cercite pasal Nora Elina .. adoyaiii.. hihi...  
lepas tu dulu dia suka cakap CHOIYYYY!! 
tetibe skang, nak pindah.. sedih ouhh... :( 

takleh lupa doee.... :(

tapi aimi takkan lupe bende tulah! :) semoga dapat kawan baru yang baik macam kiteorg ye putri! :)  
thanks for readings!

No comments:

Post a Comment

hey2! comment here....