Dear, The Curve ...

Annyeonghaseyo....

nak tau knp yaya letak tajuk mcm ni? sbb tadi Yaya, Sofea, Ain n Amir pgi The Curve, Mutiara Damansara lepas skolah... kiteorg tunggu Amir punye lah lame..  die pegi maen bola kat skolah.. takpe la... 
okay... Tapi tadi kat The Curve, bosan arrr... da la tengah laparr.. 
asalkan dapat keluar dari skolah..haxhax..
nak taw? kiteorg balek pukul 4 lebih.. yaya tak tau lah.. yaya tak pakai jam mse tu.. hehe..
tapi ade la ckit kat The Curve tadi, mcm orang gile..
tapi Amir tu xde la giler mcm kiteorg.. dia mcm takde mood jer.. 
dah la..tu jer yg yaya nak ceciter.. sbb skang tgh bored giler.. 
tak taw nak wat apee..
kk... tataa...

p/s : bosan =(



thanks for readings!

No comments:

Post a Comment

hey2! comment here....