2nd Day Of Examination

Annyeonghaseyo..

huhu... baru bace tajuk, dah gelabah!! haha.. okey-dokey!
tadi yaya amik exam Kemahiran Hidup(Ekonomi Rumah Tangga) ouuhhhh..koranggg... dengar je ERT, korang kate, " kau senang la.. buat ERT je..aku ni haa..kene buat perdagangan!"
aishhhh!ERT bukan pasal masakan je tawu... tadi yg masuk exam, Bab Masakan, Bab Keusahawanan, Bab Jahitan! amik kau!! haaaa... da la.. aku tak bace buku! macam mana nak lulus!?
hhaa.. taknak la.. cakap pasal ERT.. azab dah lepas dowwhh...

lepas rehat, yaya amik ujian BM! huhu.. dah la..kene buat karangan dulu!
y0y0-o jer aku igtkan nak buat BM kertas 1, rupanya kertas dua. Ternganga aku!
mula2 kene buat ingkasan aw. aku buat jerr.. kedua kene ........................tak payah taw!
haa.. yg last tuh! soalan dia " Berikan tiga persoalan daripada novel Wira Persona Avatari serta contohnya."
aku lagi la... buat yg aku tau.. tetibe an... aku tengah pikir jawapan untuk soalan tu... aku ternampak budak kat depan aku tu, name dia Caeren Wong a.k.a Wong Wuan Yett. dahsyat dowh nama dia..siap ada aka. hahaa...
dia keluarkan satu kertas taw, aku tengok jer la kertas yg dia pegang tu. Actually, i know that he wanted to copying the answer from that paper, dia pandang belakang, nampak aku pandang dia, pastu dia sengih2. hek elehhh...
sengih2 lak... dia tau dia copy jawapan, dia sengih kat aku! tembak kang!!!

pastu kan...aku tergelak gila bila nampak si Fadhli ni kene tampar dgn Rus. hahahahaahahahaha..!!!! padan muka! kene tampar ngn pempuan!

dah la!! aku dah penat ! tatata.....
thanks for readings!

No comments:

Post a Comment

hey2! comment here....