Tunggul kayu !!

Annyeong..

Hari sy akan gunekan AKU dlm ayat..

aku rasekan, aq takanak balik skola ngn korang ! kalau aku balik ngn korang, mmg aku jd mati kutu taw tak,
ye la kann.. aku tau la kan..bagi korang, aku ni dah MATI !!!!  tu la aku mcm betol2 tak wujud lagi kan?
ok, fine, aku takkan kacau hidup korang lagi ! naseb baek tadi aku bawa MP3 pegi skolah taw ! kalau tak mmg aku dah naik angin kat balakang tu !  ok la ! aku tak kacau korang k..
thanks for readings!

No comments:

Post a Comment

hey2! comment here....