Gaduh-Gaduh !!!!!!!



Annyeong..


*hari ni sy akan guna AKU bagi diri sy..i'm sorry..

Hari ni, aku nak cite satu benda ni.. waktu kat skolah, aku ngn kawan2 aku, makan kat kantin skolah...   aku dah duduk, makan, minum segala tu laa.. lepastu, ada dua orang budak FORM 5. datang kat kite org.. aku yang tengah elok sedapp je makan, dia boleh lagi datang, tetibe je tanye.. WEI KAU! KAU! bla bla bla...aku tak ingat ape yg dia ckp da ! kau-aku ngn kite org pulak, dorang pikir kite org ni ape? kawan dorang ke? haram la... da la korang tu B***** !! ambik !!! lpas tu, Rus plak datang, dorang boleh plak  marah kat Rus.. da la kite org xtau ape2..  K la.. aku nak pendekkan cite sbnarnya..ok la..

lepas tu, Eiqa (kwn kite org) dtg dgn bawak nasi lemak.. tetibe je budak FORM 5 dua ekor tu marah2 kat Eiqa pulakk.. lpas tu tetibe dorang gaduh... aku rase, korang x paayah taw la knapa dorang gado... dorang gadoh sampai abes waktu rehat... eiqa da a tengah marah giler enn.. lpas tu, dia tolak smue makanan, abes kene aq!! hampeehh... baju aq kene sambal nasi lemakk...  korang nak taw tak!!?  mase kawan aq gadoh ngn dak form 5 due org tu, smua murid tengok kite org (trmasuk aku) .! ade yg sempat RECORD mse pergadohan,.. !! mse gado2 tu belom abes, aku bla dulu sambil MENANGIS !! sbb  aq x sanggup dah nak tengok kwn aq gaduh ngn form 5 !! mse aku jalan nak pegi cuci sikit baju aku tu, tetibe kawan eiqa datang dari belakang.. dia tanye " hey aimi, whats wrong? why dorang bergaduh? kenapa you nangis? cause right now i see your place ade ramai orang? why?" Ya Allah !! banyak soalan dia.. da la..aq tengah nangis ni.. and.. last skali, kite org satu team, pegi IKEA semata-mata nak tenangkan fikiran kite org.. so, itulah citenye..

that's all.. chungbunhi yogie..

:)
thanks for readings!

No comments:

Post a Comment

hey2! comment here....