KAWAN & MUSUH !

cerita ni xde kena mengena dgn kawan sekolah sy..maaf..sesiapa yg terasa tu,

ape tu kawan? ape tu musuh? xtau ? keesiiaann......
kawan > ape gunanye kawan kalau kawan kite ni jenis memilih? awak suka ke kalau kawan kite, perlukan kite bila dia dah xde kawan? tibe2 bila kawan dia dtg sekolah, kite ni dibiaarkan mcm tiang elektrik jer kat tepi jalan? ade ke patut?
> kawan awak mcm mne ehh...awak rse, kwn awak tu pernah x hargai awak? xpnah kan..kn3? tentu kecik hati kan?
> awak suke x berkwn ngn kawan awak? saye x sukee...sbb saye suke kwan dgn kawan sy je..bukan kawan awak..hahahahaa lol

musuh pulak? > yg sy tau, musuh tu mcm org yg kite benci..xtau la btul ke takk..
> ermm..musuh..musuh...musuh..lame tak cari psl ngn orang..haha
> dah laaa....xnak pikir lgi..dah setengah jam pikir..baahahahaaha...
thanks for readings!

No comments:

Post a Comment

hey2! comment here....