Demam :(

Da dua hari aimi x datang skolah..ermm..hari khamis, n hari jumaat. maknanya, aimi cuti 4 hari la..hehe..naik lemak nmpak..aimi dengar, sejak aimi x dtg skolah, mcm berlaku kat skola..lagi2 budak kat klas aimi tu..mcm setan..huhu..sape2 yg dari klas aimi bace bnde ni, sorry eh...hihi..jangan marahhh..just joke...yang korang nak marah tu buat pe kan...aku x dtg skola, korang ejek2 aku...lagi2 si arnab dua ekor tu..korang mmg nak kene belasah dgn aku kan..ejek2 orang pulak..cermin la diri tu ckit...! sakai !

mcm tu hari yg x berapa indah...mmg hari2 x indah..semuanya buat aimi malang..
thanks for readings!

No comments:

Post a Comment

hey2! comment here....