Balik Kampung..hihi...


Semalam aimi balik kmpung dgn keluarga..kite org grak dari KL pukul 10:30 pagi,
sampai je Negeri Sembilan kite org trus je pegi knduri kahwin jiran kat sana..
makanan kat sana sedap giler kot..tapi xde la sampai giler..hehe..
btol2 sedap..tapi pedas la...sbb kat Negeri Sembilan mmg pdas2 makanan nyer..hehe..
sampai jer kat rumah nenek aimi, kite org x makan ape pun..sbb dah kenyang..
kat sana panas yang amat..nasib baik aimi pakai baju kurung cotton..kalau x, mmg kepanasan tahap dewa..haha
waktu pagi smpai petang jer panas..tiba waktu malam..ribut pulak datang.....tapi xde hujan...
Ya Allah.. sejuknya teramat sejuk...tapi sejuk2 pon oke jugak..daripada kepanasan..aimi bangun je
pagi, tgk2 ade kucing dua ekor tido kat kaki aimi..arghh...naseb baik aimi x takut kucing..kalau x, mmg aimi dah menjerit..da la mase tu baru pukul 7:30 pagi..adoi..mmg kalau mase tu jugak aimi mnjerit, terkejut semua org kt kawanasan tu..ahaaha..

hari ni aimi balik KL..kite org smpai jer rumah pukul 11:45 pagi..aimi igtkan da pukul 2 petang ke ape kn..
aimi x sedar mase tu baru pukul 11:45 pagi sbb aimi tertidur dalam kereta..haha

aimi da pon sampai rumah..k la..

Bubye ! :)




thanks for readings!

No comments:

Post a Comment

hey2! comment here....