Mengembara bersama BFF kat e@Curve. Terbaek !!

hey u ! haa u ! ade cerita cket niyh !

pukul 10 pagi, Aimi, Wildani,Audra n Balqis pgi e@Curve
tgk wayang cite Khurafat.
sbelum bertolak gi sne,aimi,audra n balqis 
tunggu wildani kat Bus stop.
kiterg tunggu dia punye lah lame,
call mak dia kata, dia teman kakak dia gi kedai
ya Allah. audra yg mndengarnye, panas jer telinga dia..
aHAHAHA..!!
call kakak dia, naseb baek wildani tlg jawabkan..
dah sekian lame menunggu,..ceyyhh..
call lg, call abg dia la..
pastu ckp ngn wildani dlm fon.
wildani kate,
dia kat dalam kete,kat tgh jalan. traffic jam.ade kemalangan.
ahh..audra yg mndengarnye makin panas eykk..
aimi lg la taakkk panas sgt..sbb mse tu,
angin tgh bertiup jerr..hehe..
pastu kiterg bgtau wildani, kiterg tunggu
kat e@curve. 
lame gak kiteorg tunggu kat sane..tibe2 die sergah kiterg dari blkg !
mcm ape la wildani..adduiihh !!!
pastu semua da ade, kiterg trus grak aa..
kiterg pgi la kat tmpat yg jual popcorn tu,
aimi beli popcorn,audra beli naget ayam,balqis beli air,wildani pulak beli kentang ape tahh..
smntara tunggu pkol 1.45 ptg. sbb cite Khurafat 
mula pkol 1.45.

APABILA CITE TU MULA !!

baru iklan dah terkejut tahap gaban 
sbb iklan dia pun boleh tahan gak....
bila masok jer citer, citer
tersebut dimulakan dgn dia tunjuk keranda.
Ya Allah ! sape yg mati, tak tau lah !
hero cite tu tntula Syamsul Yusuf.
dia berlakon jadi johan...isteri dia, Aishah ( dlm cite tu )
dlm cite tu dia sengsara gila lepas kawen ngn isteri dia.
dia kne kacau waktu malam.
isteri dia pun kne.
menakutkan...yg paling seram mse bab
ex-girlfriend si Johan mati sbb dia bunuh diri.
johan teman kawan dia hntar jenazah ex-gf dia guna van jenazah,
tiba2 ade hantu kat sblah johan.
si kwn johan ni trnmpak, diorg trus accident masuk dlm gaung.
tiba2 mayat si ex-gf johan terkeluar dari keranda.
seram gilerrr...
pastu yg buat aimi takutnyer,
si johan boleh lg bawak mayat ex-gf dia lari.
pastu dia baling kdalam gaung yg lbih dlm.

pastu, korang pikir la sndri penghabisannyer..nnti 
kalo bagitau skang, susah pulaakk..ahaha..


FIKIR2KAN LAH YERR. .!!!
jgn lupa ye tgk cite KHURAFAT kat paggung wayang..rugi kalo xtgk..haha






thanks for readings!

No comments:

Post a Comment

hey2! comment here....